Najčastejšie otázky

Kde zistím stav objednávky?

V prípade, že ste u nás už zaregistrovaný, objednávky môžete sledovať po prihlásení do zákazníckej zóny.

Ak nakupujete bez registrácie, prihlasovacie údaje sme Vám odoslali emailom spolu s potvrdením o prijatí objednávky. 

Musím byť u vás registrovaný, aby som mohol nakupovať?

Na nákup v našom internetovom obchode nemusíte byť registrovaný.

Ak sa však registrujete, získate hneď niekoľko výhod ako napríklad vopred vyplnené údaje pri tvorbe novej objednávky, históriu objednávok alebo odber newslettrov s najnovšími informáciami a akciami.

Môžem zmeniť svoju objednávku?

Ak ste sa pomýlili a chcete svoju objednávku zmeniť, môžete tak urobiť pokiaľ ešte nie je objednávka spracovaná, čo je približne do 30 minút od jej prijatia. Po tomto čase už nie je možné objednávku zmeniť.

V prípade, že je zmena objednávky dôležitá, kontaktuje nás emailom na adrese eshop@helion.sk, alebo telefonicky na číslo +421 948 916 125.

Môžem spojiť viac objednávok do jednej?

Pokiaľ chcete spojiť niekoľko objednávok do jednej alebo ešte niečo doobjednať či vymeniť, kontaktujte nás emailom na adrese eshop@helion.sk, alebo telefonicky na čísle +421 948 916 125 a poskytneme vám bližšie informácie, či je ešte možné objednávku upraviť.

Ak ste však už objednávku uhradili platobnou kartou, alebo bankovým prevodom, doobjednanie ani výmena tovaru už nie je možná.

Môžem zrušiť objednávku?

Zrušiť objednávku môžete vtedy, ak sa ešte nezačala spracovávať. Napíšte nám email na eshop@helion.sk, alebo nám zavolajte na číslo +421 948 916 125 a zistite viac informácií.

Aké sú možnosti platby?

Aby sme vám ponúkli čo najviac možností, na našom internetovom obchode môžete platiť platobnou kartou, bankovým prevodom, dobierkou či platbou v hotovosti alebo kartou v kamennej predajni HELION.

Prevod peňazí pri platbe bankovým prevodom trvá zvyčajne 1-3 pracovné dni. Dodacia doba tovaru sa tak o tento čas posúva.

Prečo som nedostal potvrdenie o svojej objednávke?

Potvrdenie o prijatej objednávke vám príde automaticky do 15 minút od jej odoslania. Pokiaľ vám email s potvrdením nepríde, možno ste zadali zlú emailovú adresu alebo vám správa prišla do nevyžiadanej pošty ako spam.

Stále sa vám nedarí nájsť email o potvrdení objednávky? Napíšte nám email na eshop@helion.sk, alebo nám zavolajte na číslo +421 948 916 125.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Ak ste na svoju otázku nenašli odpoveď, pokojne nás kontaktujte emailom na adrese eshop@helion.sk, alebo telefonicky na číslo +421 948 916 125 a s radosťou vám odpovieme na všetky vaše otázky.

Výhody nákupu u nás

Široký sortiment
Široký sortiment
Dodanie do 24 hodín
Dodanie do 24 hodín Pri objednávke do 12:00 pokiaľ je tovar skladom
Odborné poradenstvo
Odborné poradenstvo
Bezpečný nákup
Bezpečný nákup

Vážený zákazníci,

všetky objednávky prijaté po 18.12.2024 budeme expedovať až po 07.01.2025

Tovar, ktorý je skladom si môžete vyzdvihnúť u nás na predajni každý pracovný deň aj mimo otváracích hodín po dohode.

Tovar, ktorý nie je skladom bude postupne expedovaný po 07.01.2025

HELION s.r.o., 6.apríla 361/20, Vrbové 922 03, 0948916125, eshop@helion.sk
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info